Dünya devi Türk şirketini satın aldı. 13 bin kişi çalışıyor, tercihi Türkiye oldu

Türk Şirketi 7M, Dünya Devi Aptar’ın Satın Almasını Kabul Etti

Dünyanın önde gelen dağıtım ve koruma teknolojileri şirketlerinden ABD merkezli Aptar, Türkiye pazarına güçlü bir giriş yaptı. İstanbul’da imzalanan anlaşmayla, 34 yıllık deneyime sahip Türk güzellik ambalajı üreticisi 7M’i bünyesine katan Aptar, aerosol valfleri, aktüatör, sprey ve losyon pompaları üretiminde uzmanlaşmış bu şirketle bölgesel büyüme hedeflerini hızlandırmayı planlıyor.

Aptar Beauty, Türkiye Pazarında Büyümeyi Hedefliyor

Aptar Beauty’nin EMEA Başkanı Xavier Susterac, satın almanın Türkiye’nin büyüyen pazarına erişim sağlamasının yanı sıra, Doğu Avrupa, Orta Doğu ve Afrika’da yeni fırsatlar yaratacağını belirtti. “7M’in uzmanlığı ve üretim kapasitesi, müşteri portföyümüzü genişletirken mevcut müşterilerimize daha kaliteli hizmet sunmamızı sağlayacak” dedi. Susterac, Türkiye’nin dinamik tüketim malları pazarı ve stratejik konumu nedeniyle cazip olduğunu vurguladı.

Türkiye, Ambalaj Sektöründe Yatırımlarla Öne Çıkıyor

Türkiye, genç nüfusu, büyüyen ekonomisi ve stratejik konumuyla küresel oyuncular için çekim merkezi haline geliyor. Aptar, Türkiye’yi tercih ederek, Afrika ve Orta Doğu’nun hızla büyüyen pazarlarına daha yakın olmayı hedefliyor. İstanbul’daki 7M Aptar tesisi, bölgedeki müşterilere geniş bir ürün yelpazesi sunacak.

Aptar’ın Sürekli Büyüyen Yolculuğu

1940’larda temelleri atılan Aptar, bugün 18 ülkede üretim yapıyor. Şirket, 2012’de 3.5 milyar dolar ciro ve 13 binden fazla çalışana ulaştı. Aptar, 7M’i bünyesine katarak, ürün yelpazesini genişleterek inovasyon kapasitesini artırmayı hedefliyor.

Aptar’ın Vizyonu

Aptar’ın ürünleri, güneş kremlerinden ketçaba, burun spreylerinden ilaç dağıtım sistemlerine kadar geniş bir yelpazede kullanılıyor. Şirket, kullanıcı odaklı mühendislik ve bilimle hayatı kolaylaştırarak, sürdürülebilir ambalaj çözümleri geliştiriyor.

Türkiye Ambalaj Sektörüne Yeni Bir İvme

Satın alma, Aptar’ın EMEA bölgesindeki liderliğini pekiştirecek. 7M’in İstanbul’daki üretim tesisi, yerel ve bölgesel müşterilere hızlı çözümler sunacak. Şirket, Türkiye’de üretim, inovasyon ve Ar-Ge faaliyetlerini artırarak, çevresel etkisini azaltmayı hedefliyor. Bu satın alma, Türkiye ambalaj sektörüne yeni bir ivme kazandıracak.

Related Posts

IDEF 2025 Öncesi Savunma Buluşması

Savunma sanayi yöneticileri, IDEF 2025’te sergilenecek yenilikleri ve hedefleri açıkladı.

GTB’de Gıda Analiz Eğitimi Düzenlendi

GTB Laboratuvarı, gıda analizlerinde kaliteyi artırmak için eğitim programı düzenledi.

Kasko ve sigortaya gerek kalmayacak! Otomotiv devinden büyük hamle

Yenilikçi teknolojiye yönelik hamleleriyle önplana çıkan BYD, global satışlarda yakaladığı ivme ile Tesla’yı geride bırakıyor. Elektrikli otomobillerin yaygınlaşmasıyla birlikteotonom ve otopilot park sistemleri de araba tutkunlarının dikkatini …

Azami ekmek tarifesine yüzde 20 zam geldi

İstanbul Ticaret Odası (İTO) Yönetim Kurulu, İstanbul’da ekmek için yeni azami fiyat tarifesi teklifini temmuz ayı meclis toplantısında Oda Meclisi’ne sundu. Teklife göre İstanbul genelinde 1 kilogram ekmeğin azami fiyatı 75 TL, 200 gram ekmeğin …

Akbank’tan yapay zekada sınırları aşan başarı

Global Finance, Akbank’ı hem yapay zekada hem de ödeme işlem yönetiminde Türkiye’nin ve Batı Avrupa’nın En İyi Bankası seçti.

Bakan Şimşek, Londra’da yatırımcılarla bir araya geldi: Kırgınlıklar azaldı

Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, Londra’da bir araya geldiği yatırımcılara kur korumalı mevduattan çıkış sürecinin büyük ölçüde tamamlandığını ifade ederek, “Mayıs ayı başından itibaren artış gösteren rezervlerle birlikte rezerv yeterliliği sağlanmış ve Türk lirasındaki oynaklık önemli ölçüde azalmıştır.” değerlendirmesinde bulundu.